zondag 28 maart 2010

Ingelijst

Ik heb het wel eens vaker geroepen: “Dit is de laatste haar die ik er ooit heb uitgetrokken. Vanaf nu ben ik gestopt.” Dat riep ik gisteren en dat riep ik vandaag weer. Vandaag heb ik mijn laatst getrokken haartje in een fotolijstje gedaan en op het moment dat ik toch weer de behoefte krijg om te trekken, kijk ik even naar het lijstje. Ik denk dat ik het overal met me mee ga nemen.
Waarschijnlijk is het niet de laatste haar ooit, want ik heb het vaker geprobeerd en uiteindelijk gaf ik dan toch weer toe aan mijn zwakte. Maar mijn eigen overtuiging, het niet willen opgeven en het niet willen verliezen zorgen er vaak voor dat ik het veel langer vol houd dan dat ik het anders volgehouden zou hebben. Dan gaat het ineens een aantal dagen verrassend goed.
Dus, dit was mijn laatste haar ooit. Ik houd jullie op de hoogte.

Vrijdag: 6 pnt
Zaterdag: 7 pnt

5 opmerkingen:

  1. Ok dochter, je bent competitie gericht toch?
    Wedstrijdje wie het langste volhoud jij of ik?
    Begin ik vandaag 31-3-2010!
    Laat al mijn grijze/witte en zwarte haren zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is goed! Kom maar op!
    Ik zit inmiddels op ongeveer 64 uur. Dat is het langst dat ik het ooit heb volgehouden. Ben wel heel erg onrustig vandaag, beetje trillerig, maar dat zal wel afnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog geen haar verwijderd! Witte haren steken overal uit mijn wenkbrauwen. Staat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bravo!
    Ik ben ook nog bezig. Zit nu op 94,25 uur!
    Ik zei in Oostenrijk al dat je mooi grijs werd. (Of wit eigenlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) Ik zie dat je deze blog lange tijd niet heb upgedate.
    Maar ik blijf het nog bezoeken!
    :) Mijn laatste haar dat ik getrokken heb was vorig jaar.
    Maar ik heb nog steeds andere dwang problemen (ik sla op mijn benen).
    D: Wel zonde dat mijn haar droog en lelijk is geworden :( . Dom van mij..maar wel eigen schuld.
    :) Hopelijk trek jij je TTM eruit :D.

    BeantwoordenVerwijderen