vrijdag 26 maart 2010

Plannen maken

Zondag: 3 pnt
Puntentotaal week: 69

Maandag: 15 pnt
Dinsdag: 16 pnt
Woensdag: 15 pnt
Donderdag: 7 pnt

Ik kan deze week goed van mijn haren afblijven.
Ik had veel afspraken deze week: ziekenhuis, huisarts, psycholoog. Het is moeilijk om tussen de afspraken in voldoende tijd te besteden aan school, vooral omdat ik door vermoeidheid veel tijd kwijt ben aan slapen. Hoewel ik vorige week een positieve beoordeling had gekregen, twijfel ik veel of ik dit schooljaar ga halen. Er moet wel echt iets veranderen. Ik heb er de afgelopen dagen veel aan gedacht hoe ik kan zorgen dat ik ‘s ochtends makkelijker mijn bed uit kom en hoe ik overdag voldoende energie heb. Ik denk dat het veel zal schelen als ik de avond van te voren duidelijke plannen maak over wat ik de volgende dag ga doen, thuis en op school. Als ik echt een doel heb, zal uit bed komen ook wat makkelijker gaan. Ik wil een duidelijk project voor op school, zodat ik weet wat ik moet doen als ik daar ben en daar niet doelloos rondhang, zoals nu vaak het geval is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten